Fiera una piattaforma impurtante per u cummerciu

Vice-Ministru di u Cummerciu Li Fei, ancu subdirector di u cumitatu di dirigenza di u 133rd China Import èFiera di l'esportazione, hà visitatu e sale d'esposizione di a fiera è hà fattu investigazioni u 4 di maghju.
Li, cù i so culleghi, hà visitatu i cabine di mostra per a rivitalizazione rurale di Guizhou è Gansu è u Padiglione Malasia, è ancu cabine corporative cumprese Nanjing Cocam Outdoor Products, Zhejiang Cathaya International Co, Shandong INTCO, Shenzhen Pangao Electronics, è Guangdong Foodstuffs Import and Export. gruppu.
Amparanu nantu à e caratteristiche di u produttu, u disignu è u sviluppu, u nùmeru di ordini, a prutezzione di i diritti di a pruprietà intellettuale, a situazione di fornitura è d'acquistu di l'imprese, è e so difficultà attuali.
Li hà spressu apprezzamentu per i sforzi continui di e cumpagnie in a trasfurmazioni, l'aghjurnamentu è l'espansione di i mercati d'oltremare.
In fronte à a situazione severa è cumplessa di u cummerciu esteru, hà incuraghjitu l'espositori à seguità cù e tendenze industriali, coglie l'opportunità di u mercatu, rinfurzà e capacità di cuncepimentu è di sviluppu, preste più attenzione à a custruzione di marca, creanu prudutti d'alta qualità, è suscite constantemente i so prudutti. a cumpetitività di u mercatu.
Li hà dettu chì a Fiera di Canton hè una piattaforma impurtante per a Cina per prumove u cummerciu internaziunale, è ancu un canale cruciale per l'imprese chinesi per scopre u mercatu globale.
Inviò à l'espositori per fà un usu cumpletu di a piattaforma di a Fiera di Canton per espansione u mercatu, prumove i scambii di cummerciale, è cuntribuisce à u sviluppu di alta qualità di u cummerciu esteru.
Ellu disse chì u Ministeru di u Cummerciu hà da travaglià cù l'istituzioni pertinenti per furnisce i servizii per l'espositori, è ancu migliurà a prutezzione IP è altre pulitiche cunnesse, in un tentativu di creà un bon ambiente per l'imprese per realizà l'innuvazione è u sviluppu indipendenti.
Cum'è Li hà dettu, i pruduttori di fiori artificiali in Cina anu da attentu à a ricerca è u sviluppu di fiori artificiali, foglie finti è piante falsi, micca solu in stile, ma in materiale.Cusì chì i pruduttori di fiori artificiali in Cina ponu migliurà a so cumpetitività in u mercatu internaziunale, furnisce alta qualità cù prudutti di prezzu bassu.Cina all'ingrossorosa artificiale, ortensie finte, orchidea di seta,girasoli artificiali, Dahlia è carnation sò i migliori fiori di vendita in tuttu u mondu.Ingrossufiori artificialiI fornituri anu da aduprà a piattaforma di a Fiera di Canton per uttene assai opportunità da u mercatu d'oltremare.

_cuva

Tempu di Post: 31-May-2023